投資生活興趣

2020年8月28日星期五

散戶慘變點心



近年指數化投資大行其道,特別美國是全世界ETF交易最活躍的市場。

經過今年3月急速下跌一役後,自己投資方向都偏用ETF做主攻,加配1-2隻個股輔助,少量個股只是考自己眼光和額外幫組合增加回報。

ETF主要利用美國最強納指100指數做核心主力,務求能緊緊擁抱美國最強科技公司,自己卻能免去選股和猜進出場時間。

數月前,香港恆生科技指數面世,成份股規定30間大中華公司,佔比每隻上限8%,成份名單一公布,頭4位暫時都是騰訊,阿里,美團,小米,共佔比大約33%。

而自己預視將有大量中國科技公司會回港進行第2上市或到港IPO。

百度,螞蟻金服,字節跳動,滴滴出行,這些大型著名科網公司都來集資,未來肯定成為成份股之一。

雖然美中關係是不明朗,但這類科網公司專注服務中國市場只足夠,令其規模壯大,所以都想為組合加入這隻「中國版的QQQ。」

終於傳來好消息,今天首隻恒生科技指數ETF正式推出 - 南方東英的恒生科技ETF(3033)。

留意FB 發現今天開市時曾發生趣事, 9點30分開市報20元,較南方昨日所提供的上市起始價7.5元高出167.7%,意味這成交千萬資金在數分鐘內虧損達60%,每手帳面即蝕2,400元。


自己立即留意網上有不少趣怪留言都評論這情況,雖然自己會去投資相關ETF,但都不用心急第一秒鐘買貨的,細想那些散戶為何在開市掃入呢?而他們心中盤算又是什麼另類計劃呀?我自己不明解。

再留意新聞,發現將有另一隻相關ETF會在下星期上市,其實要買入都需要先貨比三家,先了解產品每年管理費收取多少,產品背後是否持有實物股票。另外,現時恆生科技指數大約在7500點附近,7500點是屬於低估還是高估呢?我不清楚,但我嘗試找資料了解。但散戶們,今早買入是否了解清楚?





4 則留言:

  1. 散戶將ETF當新股咁炒搞得甩轆的下場。

    我個人認為3033費用比率達至1.49%及Tracking error高達2%,其實都令人幾卻步買佢,既然是被動地追蹤指數走向,為何需要收取如此高的費用呢?而且追蹤誤差仲咁高,更別論恆生科指成分指有部分個股質素實屬一般。其他追蹤科指的ETF即將陸續上市,投資前建議大家貨比三家先好買。

    回覆刪除
    回覆
    1. 正確見解,就算有投資價值,買入前都要貨比3家,散戶在高位買入,只有被迫坐,或者加貨。

      刪除
  2. 成個科技指數暫時都好流,單買頭幾隻自己組合就算駛乜買佢隻ETF。等第日越黎越多公司入左,先再搵個合適的去買啦(或者到時唔炒科技股了)。

    一開市衝入去果啲其實抵死架喎,呢類ETF 個價最好計,市面大把地方會講淨值你知。咁都唔去搵就大家一齊鬥傻咁衝入去無得怪人呢...

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呢隻ETF,我自己覺唔錯公司只有700,9988,268,其他暫時真無興趣。
      你都明啦,散戶最想賺快錢,一聽到科技指數上市,咩都唔理,入左再算,哈哈😄

      刪除