投資生活興趣

2020年8月15日星期六

美團大趺眼鏡

 










"恒指公司公布季檢結果,大熱阿里巴巴(9988)順利晉身成份股,至於另一染藍熱門美團點評(3690)卻落空。讓人意外為小米集團(1810)及藥明生物(2269)亦成為成份股,藥明更成為首隻加入恒指的生物科技股。

至於信和置業(0083)﹑中國旺旺(0151)及中國神華(1088),將會被剔出恒指。

除了成份股有變動外,是次季檢亦調整了成份股佔指數重。其中騰訊控股(0700)佔比由11.48%降至10%,滙豐控股(0005)佔比由8.86%降至8.14%,友邦保險(1299)佔比由10.42%降至9.96%。"



想不到美團會落空,那要看看星期一股價如何反應,一間外賣公司由3月70蚊爆到上220蚊,已十分強勁,雖然股價爆上一方面顯示外賣生意模式繼續強大,有錢賺,但另一方面爆上肯定預先反映入成份股憧憬,高位追入美團的朋友肯定需要小心。


另外,已預先未來有一些成份股需減少持份比例,原先預估滙豐控股(0005)會大幅減少比例,反知出來後又不是減得特別多,不過下一次季檢開會,隨時又有新公司加入,而且預計下半年有不少中國公司回流香港上市,而這些公司並相當有份量,所以這刻已可預視未來滙豐控股和友邦保險都會繼續減少比例。



2 則留言:

  1. 其實我唔知美團憑乜可以有咁高估值,市場上好多人的計法係話一個人每日要食兩餐(唔計早餐),就當N個人裡面有一個幫趁佢已經可以食到餐飲業的幾份之幾之類。自己的感覺係重複共享單車/.com 的套路,財政面搵唔到支持的說法就開始講夢想...

    當然,鬥傻的話唔駛理基本面。但而家先買入似乎太後知後覺,我自己就唔會掂呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢毛利都是幾毛一單,真係要所有日日叫外賣先得。

      咁樣即係等於每個中國人俾一蚊我地,我地就賺14億,easy

      刪除