投資生活興趣

2020年8月8日星期六

嘗試接下死亡之刀.....





美國總統川普在6日晚間簽署行政命令,禁止美企或個人與字節跳動旗下TikTok,以及騰訊旗下微信(WeChat)進行交易,消息傳出後,騰訊在港股瞬間暴跌10%,股價失守500港元關卡,市值最多蒸發超過5700億港元。




可惜自己心急,見到股價53x,即忍唔住沖入買貨,買完後股價不斷跌,跌勢擺明基金出貨保平安,自己真傻,太早沖買。


豈知股價不斷急跌,跌到500關卡,跌幅已有10%,問問身邊朋友會唔會趁市場怕怕入貨呢,一問之下,身邊朋友都是503-520附近入,自己真係呢....今次自己知做得唔好,唯有下次做好吧。


入貨價

700 $536 100

9988 $242 100

2013  $10.9 1000


買入只是短炒而已,但自知可能會接飛刀,安慰自己不要緊,中國最大2間科網公司如果買都怕,不如買回舊經濟股算吧。




4 則留言:

  1. 把刀
    接嗰吓好痛
    之後股價升返
    就乜事都冇啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈..升唔升得番都是未知的事
      就望望明天開市會唔會回彈下
      睇下國家會唔會出手頂住港股先

      刪除
  2. 一手唔算多,但咁接法都好痛下呢。

    如果預左係接飛刀,set 好止蝕後就唔好望。始終one night stand 變結婚好似有啲古怪嘛。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都痛架 好彩只1手
      就國家會唔會頂番上去羅

      刪除