投資生活興趣

2020年7月7日星期二

半年結

近來天氣比較熱,沒有心機,連半年結都比較懶

組合自3月斬光所有BOND &優先股&REITS後,回報一度-20%

自己開始轉投資指數ETF,原因簡單
網絡上亦有不少長期投資ETF成功例子,而股神近年都開始買入指數ETF

"要選到過去10年能年年打敗市場的股票不難,因為是“過去”。
要能選到未來10年能年年打敗市場的股票才叫高手。
我不是高手,這種投資的粗重活就留給高手。
我買市場就好。"


經過美股這幾月反彈後,回報只能回到-3%,都叫做收愎失地





這段時間自己亦在留意個股TESLA新聞,但自己都未能入手,

可能心中會覺得注碼控制考慮因素,覺得投入金額少,回報相應少,但金額大,自己亦不放

心,近來港股另一隻代表981,我自己亦無特別參與,始終投資都生活一部分,無理由要

到自己緊張,身邊朋友亦有買入981,當他們賣出後,每天都後悔早放,但又不敢追

貨,對我來說,食花生已足夠


股神光環不再?】巴郡破天荒買入標普指數ETF 巴菲特都向指數投資認輸 ...



2 則留言:

  1. 我由3月最低-45% 追到變-10%,有時都會阿Q 地話自己財政年度由1/4 起計,所以今個財政年度的投資收入創新高....

    有朋友問我的話我都會推ETF,唔買美股的就推2800,買美股的就SPY 或者QQQ,如果對創新有信心的就ARK 系列等。不過,有時間可以自己揀的話散戶要跑贏大市並無想像咁難,老巴自己都話如果佢只有一百幾十萬咁要年回報30%以上唔係難事,但而家資產太大,高回報的部份受唔起咁大注,就算佢想買對佢成個組合都無乜意思咁。

    升到今日,我手上的TSLA 已經接近半個倉了。雖然對呢間公司有信心,但其實心理壓力都唔少。至於981 就因為無入,留意時已經起飛左所以只係小注買入觀察下。始終自己犯過太多次高追出事的問題,都係輕輕掂下試下水溫先,第一注有賺先慢慢再推啲落去...

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然啦 本少要追高回報未必是難事,可能每年20-30%回報,但到資金一多,就要比較多因素需要考慮,無理由為追高回報而令自己跌入危險當中。
      至於981,今朝有朋友亦頂唔到汁快錢引誘,在高位44蚊沖入買牛證,我都想望望市場點玩落去,哈哈。

      刪除