投資生活興趣

2020年6月23日星期二

會是世界第一嗎?



全世界高科技產業都需要用到芯片,但全球能製造高效能和細體積技術只有數間公司。

在中國製造芯片龍頭只有中國中芯,但技術比外國公司落後,技術是否會因此急起直追呢?我不知道!

上星期五回歸中國科創板已獲批,是否會受中國股民喜愛買入呢?我不知道!

朋友們昨天一知道中芯有所謂利好消息憧憬,不理會芯片技術發展或股價是否合理,都入場買入支持,買入原因簡單,就是中芯有想像空間。

所以我都特意找有無相關新聞可以了解。
真估不到真有的,太好,當學習下,科技我真是不懂,特別是硬件。



網頁上有十問十答,我看完有無幫助,我不知道!但自己會否買入呢?應該不會吧,因為我真不懂,即管是股價創新高的。



23/2 更新
昨天中芯炒高去創新高,以為到頂,原來不是,今日再升10%,不知道明天會唔會再升呢?朋友們已再加貨,已不斷再叫其他入貨,特別有種感覺,會唔會成為2015年中車股價翻板呢?這個境像會唔會再重現呢?好想睇多次身邊人反應,那時候我只是在北車招股買入,到合併已慢慢賣出,幸好成為不到亡車人,而身邊同事在當初高位20蚊買俾,持有現刻,會唔會見到家鄉呢?我不知道!我只知現在中車近況身邊都無人會再討論啦!









24/6 繼續追綜中芯股價,開市後曾創新高,留意這幾天北水流入情況,往往發現中芯都在10大名單上,股民可能買入原因簡單,就是國家重點扶持,回A上市利好,容易有高PE估值,股價會繼續創新高,無天花板,一片大好情況。



這情況是否就可以令到股價不斷上升呢?我不知道!就算朋友說說總有一天會回歸合理價,那請問是何時呢?而且合理價又是誰人定呢?無人知,既然是這樣,就邊食花生邊看看中芯能沖多少,看它是否會是「中車」翻版啦。
一句,今天繼續創了新高,完。




28/6 
星期五收市後,中芯再創新高,果然叻叻仔,無說話好講。
下星期唔會更新股價,有時間就留意相關消息便可,星期五聽身邊朋友都可以獲利,短短一星期已汁快錢,有些還執了十多萬。







2 則留言:

  1. 中芯我都係半個月前開始望,當時都知係炒deglobalization,但因為自己以為自己知道下少少芯片技術,唔相信中芯可以唔靠美帝技術而發展晶片,所以都係喺場邊睇戲(當年中車我都有同樣諗法,覺得只係吹所以無落場)。今次賺唔到,但下次同樣情況我一樣唔會落場。至少自己唔信呢類故事,有乜風吹草動就會走所以輸的機會好高呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然啦,但是因芯片技術對國家太重要,無論如何,國家實會出手幫手,雖然股價爆升同基本面無關係,但是見到由我開始既24蚊到昨天33蚊已有不錯升幅,雖然要走貨,起碼都仲有空間走佬😊,雖然係咁,但我自己都唔會下手買,始終我唔識,近來另一例子就是2013微盟

      刪除