投資生活興趣

2020年7月14日星期二

大家收到10000未呢?



近來10000已成功入帳戶,這數對一部分人是重要,能幫助他們解決短期之苦,感謝政府。

而到手後自己想這10000如何利用才好呢?
我記得上年政府都有發放4000政策,自己最後都是用來買實體書/上堂學新技能用途。

這些錢其實對小資族十分好,可以趁機用於投資自己身上,比換iPhone /出國旅遊用得實際。

所以這次10000都是會投資都是股票身上,因為股票本少但無限上升空間。

這幾年聽得最多未來趨勢是新能源,雲計算,新醫療,網購,電子支付等等。
其實細心想就會知道只要捉到一個方向週期,財富就有機倍升。

而自己暫時想捉既方向應該是新能源,先前提過自己想買入Tesla ,可惜自己唔夠快手,但不要緊,繼續等待。

tim兄群組中成員大家亦有買入Nio 蔚來作持用,睇好原因簡單,就是能複製tesla之路,成中國第一大,哈哈。

這個大理想就是值得本人投放這10000大元下去買蔚來汽車🚗有無這功力的。

不知道大家收到這10000又會點用呢 


f69eeacf0af733825aed14f364b20f9f.jpeg




2 則留言:

  1. 威廉人都有睇好呢隻Nio
    TSLA升到嚇死人
    乜嘢估值都應該估唔到佢可以升到咁瘋狂
    如果Nioio複製到TSLA嘅成功之路,就厲害了

    回覆刪除
    回覆
    1. Sure la
      Tesla 係一個體現新能源的一個渠道。
      而Nio 就是買佢成長
      能否copy Tesla mode

      刪除