投資生活興趣

2020年4月29日星期三

牛熊證之我見


明天起香港一連四天公眾假期,港股市場休市。

身邊朋友因錯失先前3月低位加貨時刻,未能賺錢,不入場原因簡單,就是疫情未見到曙光,為何要接一把急的刀子呢?

隨著香港感染數字下降,限聚令又可能下星期完結,全球國家亦逐步重啟經濟,加上全球股市已由低位回升不少,利好消息一時湧現, 朋友當然唔想放過這刻賺錢機會,但現在是熊市還是牛市重臨,事後先會知的,但他們亦想刀仔鋸大樹,因為萬一睇錯市,損失金錢都只是有限數。

我自己在幾年前都曾買入牛熊證,與其同馬會對賭,不如在股市中賺錢好過,始終在股市經歷多年,要估升/跌應該不難,但自己最後都是敵不過市場/大户,輸錢收場,而自己知道犯了大錯,就是對市場不謙卑,以為自己有聰明,永遠會做到對的那班人,哈哈。

今天港股臨收市前,朋友就問我「你覺得下星期一是升市還是跌市呀?」,我當時心想,這星期全球多經濟數據出來,科技大公司出業績,聯儲局又開會,那麼多事件影響市場,我自己那知道下星期一是會升/跌呢?
但朋友就發了以下圖,再加以說明,「上面有可能殺熊呀!,所以入牛比較好,但今星期又有好多事發生,究竟要買牛定熊呢?」
於是我跟他說一句,「點解要入場買呢?放假休息下不行嗎?」
他答:「有錢唔汁嗎?」
我即回一句,「咁你慢慢汁吧,哈哈!」

香港都有好少人有接觸衍生工具,長期沉迷我相信都有一班人,他們會以為自己永遠會睇岩邊,加上自己都是想賺茶錢,不容易做大户點心的,而其實這班人都是心存僥倖,第一次贏,會繼續買 ,但第一次輸,都會繼續買,因為要追回失地,那樣他們究竟在香港衍生工具要停留幾耐先懂離開呢?

請問大家過往有無玩衍生工具經驗呢?分享下啦。


10 則留言:


  1. 買賣牛熊證
    輸咗買樓嘅首期
    之後,再買賣,贏咗大半層樓
    然後,又輸第2層樓首期
    贏嘅次數多好多,但賺嘅錢,唔夠睇錯嗰幾次蝕嘅錢
    最近細膽咗,冇再買賣牛熊證

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩,咁大上大落呀!
      賺個時就話自己買得少
      輸個時為何唔問自己點解要買咁多既
      哈哈

      刪除
    2. 賭錢
      唔係輸,就係贏㗎喇
      賺時,唔會嫌少
      輸,亦都預咗

      刪除
    3. 哈哈,買得當然預左要贏架啦

      刪除
    4. 賭錢
      唔同投資
      要賭,係要刺激,要high
      贏係bonus
      輸係正常

      刪除
    5. 岩呀~賭錢係注重過程~哈哈~

      刪除
  2. 當年政府派六千時我拎過黎玩,試左兩個星期全職係咁炒。結果成功賺左一倍,不過計返個收入低過同期自己的人工。叫做拎左個經驗,知道牛熊係唔應該掂的東西。

    牛熊主要交易對手就係發行商,突發事件時好多時佢都唔開價,或者跟跌唔跟升。我覺得個值搏率仲差個去賭場買大細,你的命中率低過七成都好難贏到錢咁。

    除左果兩個星期,我再無掂過牛熊了。不過近年開始做股票期權咁...

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然,大户可以某d位睇住食
      買得衍生工具又要花時間,又唔自由,
      買得少又無隱,買得大都怕心血少

      刪除
  3. 牛熊既命運就係打靶。。。

    回覆刪除