投資生活興趣

2020年4月15日星期三

細看匯豐的士哥投資



2017年在討論區看到文章討論有位年輕人(的士哥)在2007年開始,每月扣除開支,就不問價買入匯豐,注重股息,連2009年年世紀大供股,他都有參加,經過十多年,不斷草錢不斷買入,到17年終於收成正果,手上有40000股,每月收息1萬多,終於財務自由。

先不說投資匯豐這公司外,可以10多年只投資單一投資物,而且不理會股價升跌,只注視收息金額(現金流),這動作是值得尊敬的事。

但今年2020年匯控全年不派發股息,網民包括我擔心的士哥生活會否受到影響,因為佢的生活費只集中匯控股息身上,如他需用錢就必出售持股以換取生活費。
這情況已提示我自己在投資上必須分散,不可太集中,萬一一間公司出事,起碼有其他公司幫補,所以我現在都偏向投資指數基金,因為它已幫我分散,我需要定期檢視ETF 效能等指標。

自從轉投ETF之後,雖然回報比投資個股低,但起碼令我容易計劃資金佔比,分怖比例等,投資從此變得舒服。

2 則留言:

  1. 全倉得一隻,然後只係基於信仰其實好危險。計大數的話由17年至而家佢未必會蝕(17 年都係 6x,每年$4 息咁佢蝕極都係有限數),不過要靠咁財自就唔太穩陣了。

    香港大部份公司已經發展成熟,好難好似四十年前咁獨買一隻然後等間公司成長而發達。雖然我唔太鍾意中國股,但要成長一係中國(內地仲有好多發展空間)一係美股(賺晒全世界)呢...

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然啦~銀行業~我唔選擇hsbc,可以用hsb,boc 等等~
      有時公司發展成熟~投資人會比較鍾意~但前題係公司要贏曬~人人都要用佢既服務,而且係必須品~咁樣都可以一隻既~

      刪除