投資生活興趣

2021年5月4日星期二

Neway真結業?



剛剛在網上見到以下這篇文章,所有回憶即是湧上心頭,記得自己在十幾年前(2004-2012年附近),唱K風氣仍然都唔差,大家都會爭住唱容祖兒,周杰倫,twinsSHE等的歌。有時間放假前都會特登去試唱通宵K,但最後都頂唔住,係個度訓著😂😂😂


早排就UA結業,宜家就到Neway,其實都預佢唔捱得耐,但.......,之後唔知仲有無其他我地認識既品牌都會拜拜呢😭😭


 Neway清盤 真正唔捨得嘅係以前啲回憶】

「各位Newayk迷係咪玩得好開心呢?」(有聲)

今日一早見到Neway申請清盤嘅消息,相信好多人(包括小編)都唔算好意外,畢竟疫情打擊真係大。不過內心都難免有少少不捨,與其話唔捨得Neway,不如話唔捨得以前唱K啲難忘回憶。
.
仲記得當年小編仲讀緊中學,一班人每逢考完試早放都一定狗衝去唱K,校服都唔換了,唱K要緊!嗰時K-lunch仲係$39蚊唱兩粒鐘,求其打電話去前台叫兩杯甜到生腎者之石嘅「波斯貓」就開波。然後你哋開始點歌,開始有人抱怨自己首歌輪極都未到,開始有咪霸掉低句「喂我飲歌」就搶埋你點嗰隻歌,開始有啲hihi點完又要開伴唱,又或者怕醜唔唱,問「邊個㗎隻歌」,全場竟然靜到聽到支咪啲回音......
.
唱多幾隻歌之後,啲騎呢友開始慢慢上水,先有A君唱周董死都要唱埋段rap但完全唔夠快,又有B君用哭腔唱歌乸埋晒口面,再有C君逢人唱歌必和音,你唱一句,佢就用氣音重複返你呢句最後嗰幾粒音,忍咗好耐先無執佢一身......
.
一輪熱身之後,你膽粗粗同你暗戀對象合唱万刀甲同Stephy嘅情歌,「太慣看你左邊笑臉~」、「差點想碰你的肩~~」。雖然你哋啲音完全和唔到,甚至見到其他人由歡呼聲變到開始面露難色,但你望住佢笑,唔小心同佢視線碰撞,成間K房,啊唔係,係成個世界,就好似得返你同佢。
.
最後終於嚟到唱K嘅尾聲,大家開始機關算盡,唱完一次副歌就cut,臨尾仲要插首13分鐘、古巨基嘅《勁歌金曲》先滿意,以求榨盡每分每秒。唱到就快斷氣終於唱完,個mon即刻傳嚟熟悉嘅畫面,成班歌手爭住問候你:「各位Newayk迷係咪玩得好開心呢?」,你仲好小學雞咁串返佢「唔開心啊!」不過其實問心,你係好開心嘅,甚至內心暗自發誓,返去一定要練多啲歌,下次無人可以再笑我走音!
.
「一開心唱飲歌~不開心唱飲歌~」以前嘅開心好簡單,可以係笑個fd走音,可以係一齊喺K房賣醉,唱到天昏地暗。見到Neway清盤嘅消息之所以難過,唔係因為唔捨得Neway(有啲歌都唔齊嘅,呸),而係我同你都驚,呢個屬於青春嘅回憶會成為絕唱。
.
「喂,今晚旺角瓊華通KCome?」





2 則留言:

  1. 最後嚟到唱K的尾聲果一part真係集體回憶🥲我去Neway唱K,除咗真係唱歌之外,好鍾意喺佢個點唱機嗰度玩百萬富翁🤣

    回覆刪除
    回覆
    1. 🤪🤪🤪岩呀,你唔講起我都唔記得有百萬富翁,次次玩之前仲諗住要贏到最後威俾人睇😂😂

      刪除