投資生活興趣

2021年5月22日星期六

阿里巴巴股價沉寂半年,唔識升!

 自從螞蟻集團上市失敗之後,阿里巴巴就無運行咁耐!


馬雲XX,螞蟻集團被監管部門約見,阿里巴巴違反「壟斷法」,以上種種都是令阿里積弱的因素,到底阿里何時撥開烏雲呢?

烏雲過後,是否有晴天等待著呢?還是只是剛開始呢?


手上持有阿里股票的朋友,見到有咁多壞消息出現,心情一早已經很差,最慘是股價一級級下跌,好像沒有未來那樣!


到底阿里是否真是沒有明天呢😭😭😭?大家是否已對阿里徹底失望呢?




9 則留言:

  1. 多謝分享。

    阿里基本因素良好,雲計算前景還是有的,不過確實要等監管風波過去,投資者信心才會慢慢回來。

    回覆刪除
  2. 就看看大家對 「持貨信心」有多強呀 😂😂

    回覆刪除
    回覆
    1. 我之前都有寫過d關於阿裡的post,有興趣以后交流下!

      https://alphainvestingblog.blogspot.com/2021/05/stock-alibaba-investors-worries-about.html

      刪除
    2. 當然好~任何對投資的事我都有興趣

      刪除
  3. hello KPAU
    多謝你加了我的blog link
    我都加了你的blog link, 多多交流,歡迎去留言
    https://duncaninvest.blogspot.com

    回覆刪除
  4. 馬雲曾經講過阿里唔係一間公司,係一個經濟體!從阿里並無停止創新就知阿里仲有好大既野心,唔係食老本的。而且佢既數據同技術對中國都好重要,相信命不該絕。

    回覆刪除