投資生活興趣

2021年7月26日星期一

政策主導,投資者只有接受?



任何人或企業都不能與一個國家對著幹!


一間中型公司,一個政策下來,是可以跌成,年頭至今現在下跌9成。


如果是妖股,跌足九成無可厚非,如果估值貴,最後下跌回歸合理價是說得通。


星期五晚的下跌,不論好醜,只要是中資,一律最少跌5%起以上。


市場是理性,只是一個政策下來,什麼公司都不能對抗。


股民是否有錢賺不在乎,但重要是市民,所以大家經常會聽到「為國捐軀」,我絕對理解,私人企業最後收工根本不是國家考慮範圍內,如何私人企業無能力生存是他們無本事。


今年大家聽得最多,就是遠離中資股,身心健康,煩惱少一點,加上那面廂美股不斷創新高,萬一美股出現轉勢大調整,港股那邊到底能夠獨善其身嗎?






2 則留言:

  1. 低估值不是沒原因的。做得好好地,然後一掌打落黎叫你班上市教育機構一係大轉型一係轉做非營利機構咁點玩?

    明明之前話過遠離港股但自己都仲有兩三成倉位喺度,真係抵輸的...T_T

    回覆刪除
    回覆
    1. 無計,大家都係心存港股市場,
      想係呢個市場賺回報😂😂

      刪除