投資生活興趣

2021年1月29日星期五

推倒巨人歌利亞


 


經歷美股單月3次溶斷,油價負數,Tesla 入標普500事件,已覺得2020年不可思議,想不到踏入2021,美股GME沽空事件又將會寫入教科書內。


眼看股價不斷被散戶推高,對沖基金就要交數底下,居然有個別券商暴力㩒市下,唔准開倉,只准平倉。


買貨又唔准呀!又話是自由市場的?到底GME事件最後點埋尾呢?我真唔知道。


喂,公你贏,字我輸,升市唔准買,散戶大多都是被收割的一班人。




富途證券稱已禁止GameStopGME)開倉(買),只准許平倉(賣);嘉信及盈透證券(IB)亦限制用戶買入GMEAMC院線股票,只准平倉。


美資券商Robinhood亦公佈,只准沽出AMCGME等股票。


加上出面傳緊Robinhood班客準備告上法庭,而Robinhood一直傳緊部署上市將會一身蟻。






4 則留言:

  1. 如果散戶爆煲,券商都要承擔風險嘅
    IB、富途,都恢復咗GME呢類股票嘅交易
    就睇吓件事點收科喇

    回覆刪除
    回覆
    1. 係架,所以最後政府可能會介入收尾

      刪除
  2. 嚴格黎講,券商係限制買賣只准平倉。散戶准賣唔准買,相對地沽空機構就係准買唔准賣,呢一點算係公平的。但券商應該做的係睇實沽空果班的保證金,必要時斬佢倉(試下我沽空俾人夾,睇下會唔會驚我被夾死所以唔斬我倉吖!)而唔係在交易上動手腳呢。

    而家仲未end game, 成事件點收科真係無人知呢...

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁其實宜家gme熱潮係咪已經冷卻左呢?

      刪除