投資生活興趣

2020年12月17日星期四

凍凍地


 


夜闌人靜,天氣好凍,邊開住暖風機,感覺好爽,又凍又熱😂😂


臨近年尾節日,普天同慶,不能出國,想起最近幾年都在台灣過聖誕節或者跨年,但今年要在香港度過.......(香港燈飾無新意)


回想最近投資路上,原先希望投資債券收取現金流為目的,輕輕鬆鬆賺回報,但經歷3月輸錢,了解債券都可以跟股票一樣跌咁多,一想,始終自己最熟還是股票,果斷斬光債券,重回股票身上,仲要一反常態買新經濟股。



全年暫時都是正回報,真是十分感恩。

每年賺到錢,除了希望能幫自己改善生活外,還希望額外有餘力可以幫到其他人。





8 則留言:

  1. 三月買債中過招的,如果仍然留在市場睇落好多都已經追返有凸。今年在各方面黎講都係好難過的一年呢。

    其他講黎都只係令自己傷心,講返投資啦。今年三月後個市其實係不尋常地癲,大把股升左兩三倍。希望自己唔好習慣而家呢種高回報的市況呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,回顧番轉頭,好彩係買完唔長時間就大跌,起碼知自己唔岩玩債。
      今年太多公司升太多,變相下年好難尋寶,下年回報實唔會高。

      刪除
  2. 師兄十分果斷,轉身夠快。👍👏👏👏三月後,新經濟股贏家通吃,舊經濟股好似一下子失去投資價值。投資從來都是跟紅頂白,不存在雪中送炭。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我自己諗番叫做慢架啦,如果呢幾年一心玩新經濟股,回報已大大拋開人地十條街,同埋你講得岩,投資重要是賺錢,唔賺錢無野好講,死坐傳統股,期望翻身,何不轉身買新一代公司呢

      刪除
  3. 另外,請問師兄是買直債嗎?在IB買賣嗎?還是私銀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果真買直債,做埋槓桿,已無得翻身啦。
      係ib買炸,一心自己當初貪高息姐,事後睇番,呢堂課值得上,好過退休時大大注一炮買落,
      如果到時再中一次招,就真係到時博人可憐啦

      刪除
  4. 每次投資都會有得著,結果會越來越好👍💪

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都係,年輕時試多d 唔同投資產品,唔好怕輸,係唔同投資產品入面,搵一種自己適合既,有人都覺Bitcoin 適合架

      刪除