投資生活興趣

2020年3月29日星期日

油價走勢

今年除了受疫情影響之外,油價都是左右大局的
我先前手上優先股/債都是受油價下跌影響令股價大幅下跌
可惜我自己無能力評估他們可否避開這次危機

市場上不斷有聲音去判斷油價低背後是否有陰謀論呢?
有消息指出,低油價會令不少公司會跌入財務危機中
短時間低油價 可能會持續,但我相信無理由會持續5-10年的
雖然產油國俄羅斯同沙地成本比較低 ,
但他們無必要低油價令到他們收入大減的

我還記得15-16年 油價都跌得比較低
後來都慢慢回升50-60蚊


在這個時刻,我會計劃買左石油ETF 去等待油價回升
唔知道大家會點睇油價走勢呢?


4 則留言:

  1. 回覆
    1. 有計劃分2注買USO ETF呀~
      可能現價先入一注~但只會佔組合好少%
      以免波動太強~影響心情~

      刪除
  2. 我覺得油呢啲唔係我地呢類散戶可以睇,因為油價背後取決於各勢力傾成點。

    當然,而家已經跌成咁,正常可以期望一旦傾好就會回升。再加上油ETF 點都唔會執,只係小注的話並無不可呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又係呀~如果石油真係平過水,咪不如去做水算啦~哈哈~
      所以咪要控制注碼羅~買得大心會唔踏實~
      雖然油價20蚊都可以趺多50%~但諗諗下~上望空間夠大~起碼值博過騰訊啦

      刪除